Przejdź do głównej zawartości

Peggy Sage lakier monohybrydowy + Rooney Nina lampa LED, czyli manicure idealny?

Witajcie,
o idealny manicure dbamy latem, na urlopie, ale czy tylko wtedy warto dbać o piękno dłoni? Moje pytanie brzmi, kto z Was ma czas co 3-4 dni zmywać lakier do paznokci i następnie malować? U mnie zazwyczaj tyle trzyma się tradycyjny lakier do paznokci, chociaż ostatnio marki bardziej dbają o nasz czas i stworzyły lakiery do paznokci o trwałości nawet do 11 dni. Taki lakier przedstawiałam (tutaj), aczkolwiek nie mamy gwarancji, że aż tyle czasu wytrwa na naszych paznokciach. Tym razem chciałabym Wam przedstawić lakier monohybrydowy Peggy Sage utwardzany pod lampą LED marki Rooney. Jak będzie z trwałością takiego lakieru? Co oznacza, że jest monohybrydowy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie czytając post do końca.


Peggy Sage lakier monochybrydowy jest produktem 3 w 1 - bazą, kolorem i top coatem w jednym. Robimy manicure o przedłużonej trwałości przy pomocy jednego lakieru i lampy LED. 
Sposób użycia:
Matowimy przy pomocy bloczku oczyszczoną płytkę paznokcia, aby zwiększyć przyczepność produktu. Nakładamy jedną warstwę lakieru hybrydowego, utwardzamy 60 sek. pod lampą, nakładamy drugą warstwę lakieru, utwardzamy pod lampą LED 120 sec. i gotowe. Cieszymy się pięknym manicure hybrydowym. 


Lakier monochybrydowy zapakowany jest w solidnej buteleczce i oklejony takim samym kolorem, jaki znajdziemy w środku - w moim przypadku jest to soczysty czerwony odcień, idealny na każdą okazję, również tą glamour. Paznokcie umalowane w takim kolorze zawsze wyglądają elegancko.
Pędzelek jest dość mały, dzięki czemu wszędzie dotrze lakier bez zalania skórek (aczkolwiek przyzwyczaiłam się do tych większych i dłuższych pędzelków, ze względu na dużą płytkę paznokcia).
Konsystencja jest średnio-gęsta (nie za gęsta, nie za rzadka) - łatwo aplikuje się produkt na paznokcie, bez rozlania na opuszkach palców.

Tutaj są dostępne lakiery monohybrydowe

Pojemność: 10 ml
Cena Lakieru ok. 41 zł, lampy ok. 20-30 zł



Lampa LED marki Rooney jest niewielkich rozmiarów w kształcie mostka idealna dla osób początkujących, domowego manicure, a nawet na urlop. Nie zajmie nam dużo miejsca w walizce. Zawiera 3 żarówki LED o mocy 9W i timer 60 sec, jest to wystarczające na początek, gdyż po 60 sec lakier hybrydowy już jest utwardzony. 
Moja lampa jest koloru fuksjowego, która będzie wyróżniała się wśród innych nudnych białych lamp.   


Zanim otrzymałam lampę z lakierem hybrydowym do testowania miałam mieszane uczucia, co do wykonywania manicure hybrydowego. Moje paznokcie ciężko zniosły testy utwardzania płytki żelem, wtedy były zniszczone, ciągle rozdwajały się po ściągnięciu, myślałam że ten przyniesie podobne skutki uboczne. Jednak przekonałam się z myślą, że nie będzie potrzeby malowania lakierem co 3-4 dni od początku. I wiecie co? Jestem bardzo zadowolona z efektu. Lakier monohybrydowy to 11-12 dniowy efekt noszenia bez odpryskiwania lakieru. Aplikacja również jest wyjątkowo prosta i szybka (ok. 15-30 min w zależności od wprawy), wystarczy nam odtłuszczacz, 1 lakier monohybrydowy Peggy Sage i lampa LED. 

Miałyście okazję stosować lakiery monohybrydowe Peggy Sage? Która marka lakierów hybrydowych sprawdza się Wam najlepiej? Chętnie przetestuję coś sprawdzonego.

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.


Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)


Pozdrawiam i do zobaczenia!

Popularne posty z tego bloga

Feel Free Anti-Aging Serum - odmładzające serum do twarzy

Witajcie, pielęgnacja twarzy jest najważniejszym elementem w dbaniu o urodę, ponieważ jest narażona na różne czynniki zewnętrzne, a także jest naszą wizytówką. Gdy jest nieodpowiednia pielęgnacja, od razu są widoczne błędy. Dlatego warto zainteresować się nie tylko kremami do twarzy, ale i serum. Jest to jeden z kosmetyków, o których nie zapominam. Ostatnio miałam okazję testowania Feel Free odmładzającego serum do twarzy. Jakie substancje aktywne znajdziemy? Na której pozycji się znajdują? Zapraszam Opis producenta - Feel Free Anti-Aging Serum - odmładzające serum do twarzy W formule tego serum znajdują się cząsteczki kwasu hialuronowego, które pomagają nawilżyć skórę i zatrzymać w niej wilgoć. Pojemność: 30ml Cena: 29,99 zł Dostępność: Drogerie Hebe Inci:  Aqua, Aloe barbadensis Leaf Juice* ,Glycerin, Isoamyl Cocoate,  Olea Europaea Fruit Oil*, Coco-Caprylate/Caprate, Caprylic/capric Triglyceride, Stearyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil*,  Polyglycery

Ava Aloe Organic Opuncja i Aloes krem na dzień + serum do twarzy

Witajcie, obecnie jestem po urlopie, który bardzo mnie cieszył. Słońce, morze, zwiedzanie i odkrywanie nowych miejsc, a także plażowanie. Dla mnie to była czysta przyjemność, ale dla mojej skóry udręka. Promieniowanie UV, zanieczyszczenia, słona woda, to jest to, czego skóra nie lubi. W tej udręce towarzyszył mi duet Ava Aloe Organic Opuncja i Aloes krem na dzień + serum do twarzy, do tego oczywiście filtry UV. Jak wypadnie analiza składów kosmetyków? Czy zestaw podołał swojemu zadaniu? Czytajcie dalej, a dowiecie się. Opis producenta - Ava Aloe Organic krem na dzień Odmładzający naturalny i organiczny, certyfikowany krem na dzień o skutecznym działaniu przeciwzmarszczkowym i wygładzającym skórę. Zawiera ekologiczne oleje i składniki aktywne, które przywracają młody wygląd skóry, skutecznie łagodzą podrażnienia, opóźniają proces starzenia, intensywnie nawilżają, ujędrniają i rewitalizują skórę. Formuła kremu oparta jest na połączeniu masła aloesowego oraz organicznego sok

Gosh Mineral Powder - puder mineralny sypki

Witajcie, kolejnym produktem, który postanowiłam opisać u większości kobiet jest must have podczas codziennego rytuału, czyli wykonywania makijażu.  Czy któraś z Was zastanawiała się, co każdego dnia nakłada na twarz i jaki ma wpływ na naszą skórę? Ja zastanowiłam się nad tym i postanowiłam tym razem przeanalizować Gosh Mineralny puder bez którego nie wyglądałabym tak idealnie każdego dnia. Jakie właściwości ma puder? Jak sprawdza się na mojej skórze? Czy mineralny, znaczy naturalny? Opis producenta Puder mineralny sypki posiada jedwabistą i lekką konsystencję, dzięki czemu zapewnia efekt pełnego lub średniego krycia z naturalnym, matowym wykończeniem. Rekomendowany do samodzielnego stosowania.  Formuła zawiera dwutlenek tytanu w celu ochrony przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Nie zawiera perfum ani parabenów. Dostępny w 4 kolorach: 002 - IVORY 004 - NATURAL 006 - HONEY 008 - TAN Sposób użycia: Aplikuj ruchem stemplującym na oczysz