Przejdź do głównej zawartości

Molash serum do rzęs

Witajcie, 
pewnie każda z Was marzy o pięknych, gęstych i długich rzęsach. Ja mam swoje długie rzęsy, lecz ostatnio zauważyłam, że przerzedziły mi się. Postanowiłam popracować nad tym i trafiłam w ten sposób na serum do rzęs Molash. Jakie substancje aktywne znajdziemy? Jak się sprawdza? Zapraszam


Opis producenta
MoLash to skuteczna odżywka stymulująca wzrost rzęs, która je wydłuża, zagęszcza, wzmacnia oraz widocznie poprawia ich kondycję.
Popularna na całym świecie formuła odżywki do rzęs cieszy się uznaniem kobiet, które chcą mieć piękne, naturalne rzęsy i super moc zniewalającego spojrzenia.

Inci: Aqua, Glycetin, Disodium Phosphate, Panthenol, Biosaccharide Gum-1, Biotinoyl Tripeptide-1, Hydrolyzed Cucurbita Pepo Seedcake, Euphrasia Officinalis Extract, Bimatoprost, Propylene Glycol, Xantan Gum, Imidazolidinyl Urea, Disodium EDTA, Citric Acid, Methylparaben, Alcohol Denat.
  1. Aqua - woda
  2. Glycerin - gliceryna. Substancja, która ułatwia transport przenikania składników w głąb skóry. Ma działanie nawilżające 
  3. Disodium Phosphate - dwufosforan sodu. Reguluje pH skóry
  4. Panthenol - pantenol (prowitamina B5). Ma działanie przeciwzapalne, przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Pantenol wykorzystywany jest w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów, dzięki zdolności wnikania w ich strukturę. Ma działanie uelastyczniające, nawilżające
  5. Biosaccharide Gum-1 - polisaharyd. Ma działanie nawilżające, regenerujące, łagodzące podrażnienia, antyalergiczne. Substancja konsystencjotwórcza
  6. Biotinoyl Tripeptide-1 - substancja wzmacniająca i odżywiająca rzęsy
  7. Hydrolyzed Cucurbita Pepo Seedcake - proteiny z dyni zwyczajnej. Stymuluje syntezę kolagenu. Ma działanie uelastyczniające rzęsy
  8. Euphrasia Officinalis Extract - ekstrakt ze świetlika lekarskiego. Ma działanie przeciwzapalne, kojące, antybakteryjne
  9. Bimatoprost - syntetyczny prostamid. Przyspiesza wzrost rzęs, powoduje, że stają się gęstsze, dłuższe, bardziej elastyczne. Przedłuża żywot rzęs
  10. Propylene Glycol - glikol propylenowy. Ułatwia transport składników aktywnych w głębsze warstwy naskórka. Zapobiega wysychaniu kosmetyku przy wieczku. Wspomaga działanie konserwujące.
  11. Xantan Gum - guma ksantanowa. Emulgator, zagęszcza konsystencję
  12. Imidazolidinyl Urea - pochodna mocznika. Konserwant
  13. Disodium EDTA - Sól dwusodowa kwasu wersenowego. Stabilizator, konserwant. Przeciwwskazaniem jest stosowanie na uszkodzoną skórę, w kosmetykach dla dzieci i kobiet w ciąży oraz podczas przyjmowania antybiotyków. Wiąże  metale ciężkie, nie powinno się stosować przy zażywaniu żelaza, cynku, miedzi, glinu, ołowiu
  14. Citric Acid - kwas cytrynowy. Stabilizator. Regulator pH
  15. Methylparaben - metylparaben. Konserwant
  16. Alcohol Denat. - alkohol denaturowany. Jest nośnikiem substancji aktywnych. Konserwant

Analizując skład Molash serum do rzęs wynika, że substancje aktywne znajdują się na pozycji 4. pantenol, 5. polisaharyd, 6. substancja wzmacniająca, 6. proteiny z dyni zwyczajnej, 8. ekstrakt ze świetlika lekarskiego, 9. bimatoprost, poza tym substancje zagęszczające i konserwujące. 
Miłym zaskoczeniem dla mnie było bogactwo substancji aktywnych, chociażby ekstraktu ze świetlika lekarkiego, czy protein z dyni zwyczajnej, aczkolwiek niemiłym konserwant Disodium EDTA. Najchętniej bym go zamieniła na inny. 
Serum zapakowane jest w pięknej czarnej buteleczce z różową zakrętką, a także w tych barwach na pudełku. W zestawie znajdziemy jeszcze czarną kredkę. 
Tak jak producent zaleca zaczęłam aplikację serum codziennie wieczorem po demakijażu na oczyszczoną skórę wzdłuż rzęs. 
Po około 3 tygodniach zauważyłam wzrost nowych rzęs i to, że obecne stały się bardziej elastyczne i podatne na układanie podczas aplikacji maskary. Wcześniej miałam tak, że robiły się "szpary" i przerzedzenia między nimi. 
Obecnie używam 1,5 miesiąca serum i jestem zadowolona z efektów. Mam zamiar kontynuować nadal kurację do zakończenia opakowania. Moje rzęsy zostały bardziej wzmocnione i zagęszczone, także polecam to serum każdej osobie, która chciałaby mieć swój wachlarz rzęs.

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.


Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)


Pozdrawiam i do zobaczenia!

Popularne posty z tego bloga

Feel Free Anti-Aging Serum - odmładzające serum do twarzy

Witajcie, pielęgnacja twarzy jest najważniejszym elementem w dbaniu o urodę, ponieważ jest narażona na różne czynniki zewnętrzne, a także jest naszą wizytówką. Gdy jest nieodpowiednia pielęgnacja, od razu są widoczne błędy. Dlatego warto zainteresować się nie tylko kremami do twarzy, ale i serum. Jest to jeden z kosmetyków, o których nie zapominam. Ostatnio miałam okazję testowania Feel Free odmładzającego serum do twarzy. Jakie substancje aktywne znajdziemy? Na której pozycji się znajdują? Zapraszam Opis producenta - Feel Free Anti-Aging Serum - odmładzające serum do twarzy W formule tego serum znajdują się cząsteczki kwasu hialuronowego, które pomagają nawilżyć skórę i zatrzymać w niej wilgoć. Pojemność: 30ml Cena: 29,99 zł Dostępność: Drogerie Hebe Inci:  Aqua, Aloe barbadensis Leaf Juice* ,Glycerin, Isoamyl Cocoate,  Olea Europaea Fruit Oil*, Coco-Caprylate/Caprate, Caprylic/capric Triglyceride, Stearyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil*,  Polyglycery

Ava Aloe Organic Opuncja i Aloes krem na dzień + serum do twarzy

Witajcie, obecnie jestem po urlopie, który bardzo mnie cieszył. Słońce, morze, zwiedzanie i odkrywanie nowych miejsc, a także plażowanie. Dla mnie to była czysta przyjemność, ale dla mojej skóry udręka. Promieniowanie UV, zanieczyszczenia, słona woda, to jest to, czego skóra nie lubi. W tej udręce towarzyszył mi duet Ava Aloe Organic Opuncja i Aloes krem na dzień + serum do twarzy, do tego oczywiście filtry UV. Jak wypadnie analiza składów kosmetyków? Czy zestaw podołał swojemu zadaniu? Czytajcie dalej, a dowiecie się. Opis producenta - Ava Aloe Organic krem na dzień Odmładzający naturalny i organiczny, certyfikowany krem na dzień o skutecznym działaniu przeciwzmarszczkowym i wygładzającym skórę. Zawiera ekologiczne oleje i składniki aktywne, które przywracają młody wygląd skóry, skutecznie łagodzą podrażnienia, opóźniają proces starzenia, intensywnie nawilżają, ujędrniają i rewitalizują skórę. Formuła kremu oparta jest na połączeniu masła aloesowego oraz organicznego sok

Gosh Mineral Powder - puder mineralny sypki

Witajcie, kolejnym produktem, który postanowiłam opisać u większości kobiet jest must have podczas codziennego rytuału, czyli wykonywania makijażu.  Czy któraś z Was zastanawiała się, co każdego dnia nakłada na twarz i jaki ma wpływ na naszą skórę? Ja zastanowiłam się nad tym i postanowiłam tym razem przeanalizować Gosh Mineralny puder bez którego nie wyglądałabym tak idealnie każdego dnia. Jakie właściwości ma puder? Jak sprawdza się na mojej skórze? Czy mineralny, znaczy naturalny? Opis producenta Puder mineralny sypki posiada jedwabistą i lekką konsystencję, dzięki czemu zapewnia efekt pełnego lub średniego krycia z naturalnym, matowym wykończeniem. Rekomendowany do samodzielnego stosowania.  Formuła zawiera dwutlenek tytanu w celu ochrony przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Nie zawiera perfum ani parabenów. Dostępny w 4 kolorach: 002 - IVORY 004 - NATURAL 006 - HONEY 008 - TAN Sposób użycia: Aplikuj ruchem stemplującym na oczysz