Przejdź do głównej zawartości

NC Nails Company - manicure hybrydowy w domowym zaciszu

Witajcie, 
od pewnego czasu lakiery hybrydowe stały się bardzo popularne, nawet bardziej niż żele czy akryle, które powoli odchodzą do lamusa. Teraz każda kobieta może poczuć się wyjątkowo i wykonać swój własny manicure hybrydowy w domu. Ja ostatnio przerzuciłam się ze zwykłych lakierów na hybrydowe ze względu na trwałość i brak odpryskiwania lakieru po 3-4 dniach. Tak w moje ręce trafiły lakiery hybrydowe z marki Nc Nails Company


Lakiery hybrydowe NC Nails Company wyróżniają bogatą kolorystyką z zaskakującymi nazwami. Znajdziemy między innymi: Feel the chill, You're next, Afterday.
Do wykonania manicure hybrydowego znajdziemy wszystko i możemy stworzyć własny zestaw. 


Baza i Top Coat zapakowane są w czarne buteleczki, zaś kolory w białe. Buteleczki są bardzo poręczne i łatwo je utrzymać ręku podczas wykonywania manicure. Pędzelki są małe i zgrabne, że nie ma problemu z wychodzeniem poza płytkę paznokcia.


Pierwszym krokiem podczas wykonania manicure hybrydowego jest usunięcie skórek wokół paznokci, następnie odtłuszczenie płytki i zmatowienie jej bloczkiem. Kolejnym krokiem jaki zastosowałam było nałożenie primera, by baza i kolor lepiej przywierały do płytki. Po nałożeniu bazy utwardziłam ją przez 120 sec, następnie dla większej trwałości zastosowałam dwie warstwy, utwardzałam po 120 sec/każdą. Nałożyłam top coat jako ostatnią warstwę i tak manicure jest gotowy. 

Jeśli i Ty chcesz cieszyć się trwałym manicure przez 3 tygodnie zapraszam na stronę internetową na zakupy:



Kolory są bardzo dobrze napigmentowane, że wystarczy jedna warstwa, by przykryć płytkę paznokcia, lecz zastosowałam dwie, by manicure był trwalszy. 
Bez problemu mogę cieszyć się przez 3 tygodnie trwałym i pięknym kolorem bez odprysków.
Zauważyłam, że w buteleczce jest jaśniejsza barwa niż po utwardzeniu hybrydy na paznokciach. 
Podczas robienia zdjęć na słońcu, lakier utwardził się na pędzelku, lecz nie wpłynęło to na zmianę struktury kosmetyku. Konsystencja tych lakierów jest trochę gęstsza niż z innych marek, za co plus, ponieważ nie rozpływa się tak po paznokciach i nie wpływa pod skórki.


Kolor Mimi stał się moim must have tej wiosny. 


Stawiając na takie smart detale macie pewność, że Wasza stylizacja będzie dopełniona. Myślę, że moja kolekcja lakierów hybrydowych zostanie powiększona już niedługo, ponieważ świetnie się sprawdzają. Mam pewność, że szykując się na wakacje czy inne wyjazdy nie będę musiała się martwić i zabierać dodatkowo kosmetyków do poprawek tak, jak bywało w poprzednim roku w wakacje. 

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.


Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)


Pozdrawiam i do zobaczenia!

Popularne posty z tego bloga

Feel Free Anti-Aging Serum - odmładzające serum do twarzy

Witajcie, pielęgnacja twarzy jest najważniejszym elementem w dbaniu o urodę, ponieważ jest narażona na różne czynniki zewnętrzne, a także jest naszą wizytówką. Gdy jest nieodpowiednia pielęgnacja, od razu są widoczne błędy. Dlatego warto zainteresować się nie tylko kremami do twarzy, ale i serum. Jest to jeden z kosmetyków, o których nie zapominam. Ostatnio miałam okazję testowania Feel Free odmładzającego serum do twarzy. Jakie substancje aktywne znajdziemy? Na której pozycji się znajdują? Zapraszam Opis producenta - Feel Free Anti-Aging Serum - odmładzające serum do twarzy W formule tego serum znajdują się cząsteczki kwasu hialuronowego, które pomagają nawilżyć skórę i zatrzymać w niej wilgoć. Pojemność: 30ml Cena: 29,99 zł Dostępność: Drogerie Hebe Inci:  Aqua, Aloe barbadensis Leaf Juice* ,Glycerin, Isoamyl Cocoate,  Olea Europaea Fruit Oil*, Coco-Caprylate/Caprate, Caprylic/capric Triglyceride, Stearyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil*,  Polyglycery

Ava Aloe Organic Opuncja i Aloes krem na dzień + serum do twarzy

Witajcie, obecnie jestem po urlopie, który bardzo mnie cieszył. Słońce, morze, zwiedzanie i odkrywanie nowych miejsc, a także plażowanie. Dla mnie to była czysta przyjemność, ale dla mojej skóry udręka. Promieniowanie UV, zanieczyszczenia, słona woda, to jest to, czego skóra nie lubi. W tej udręce towarzyszył mi duet Ava Aloe Organic Opuncja i Aloes krem na dzień + serum do twarzy, do tego oczywiście filtry UV. Jak wypadnie analiza składów kosmetyków? Czy zestaw podołał swojemu zadaniu? Czytajcie dalej, a dowiecie się. Opis producenta - Ava Aloe Organic krem na dzień Odmładzający naturalny i organiczny, certyfikowany krem na dzień o skutecznym działaniu przeciwzmarszczkowym i wygładzającym skórę. Zawiera ekologiczne oleje i składniki aktywne, które przywracają młody wygląd skóry, skutecznie łagodzą podrażnienia, opóźniają proces starzenia, intensywnie nawilżają, ujędrniają i rewitalizują skórę. Formuła kremu oparta jest na połączeniu masła aloesowego oraz organicznego sok

Gosh Mineral Powder - puder mineralny sypki

Witajcie, kolejnym produktem, który postanowiłam opisać u większości kobiet jest must have podczas codziennego rytuału, czyli wykonywania makijażu.  Czy któraś z Was zastanawiała się, co każdego dnia nakłada na twarz i jaki ma wpływ na naszą skórę? Ja zastanowiłam się nad tym i postanowiłam tym razem przeanalizować Gosh Mineralny puder bez którego nie wyglądałabym tak idealnie każdego dnia. Jakie właściwości ma puder? Jak sprawdza się na mojej skórze? Czy mineralny, znaczy naturalny? Opis producenta Puder mineralny sypki posiada jedwabistą i lekką konsystencję, dzięki czemu zapewnia efekt pełnego lub średniego krycia z naturalnym, matowym wykończeniem. Rekomendowany do samodzielnego stosowania.  Formuła zawiera dwutlenek tytanu w celu ochrony przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Nie zawiera perfum ani parabenów. Dostępny w 4 kolorach: 002 - IVORY 004 - NATURAL 006 - HONEY 008 - TAN Sposób użycia: Aplikuj ruchem stemplującym na oczysz